Serviceminded teamkoordinator søges til IT ServiceDesk i Frederikssund Kommune

dato

IT-afdelingen i Frederikssund Kommune søger en serviceminded teamkoordinator til ServiceDesken
Kan du få liv i et tastatur, der har givet op? Bevare roen, når en bruger udbryder “Men det virkede jo i går!”? Og får du et kick ud af at hjælpe andre – gerne med et smil på læben? Så læs videre – vi mangler nemlig lige præcis dig i Frederikssund Kommunes ServiceDesk.

Hvem er vi?
I IT-afdelingen er vi 22 dygtige og nysgerrige kolleger, der både kan løse komplekse IT-udfordringer og grine sammen over en kop kaffe. Vi passer på hinanden i en travl hverdag og løfter i flok – men vi mangler en holdspiller, der kan få det tekniske puslespil til at gå op.

Hvad laver vi (og du)?
Som IT-supporter og Teamkoordinator bliver du en del af vores ServiceDesk, hvor du sammen med fem andre gode kollegaer hjælper cirka 2200 medarbejdere med at få deres digitale hverdag til at glide let og elegant.

Dine opgaver som supporter spænder vidt:

  • Brugeradministration – sørger for at dine kolleger i organisationen har de korrekte rettigheder.
  • Hardware-håndtering – fra opsætning af pc’er til pleje af AV-udstyr.
  • Support og fejlfinding – når IT driller, er du vores digitale førstehjælper.
  • Telefoni og kontaktcenter – hjælp med opsætning og drift.
  • Deltagelse i IT-projekter – vær med til at udvikle og implementere nye løsninger.

Som Teamkoordinator skal du:
  • Være kontaktpunkt for afdelingsleder i forhold til teamets drift.
  • Sikre, at nye opgaver bliver samlet op og indgår i teamets opgaveportefølje.
  • Have overblik over og sikre fremdrift i den samlede opgavehåndtering.
  • Prioritere og fordele opgaver i teamet fra dag til dag.
  • Indgå i tæt dialog med afdelingsleder om drift, udvikling og overordnet prioritering.
  • Bidrage til et godt arbejdsmiljø med fokus på teamets trivsel og faglige udvikling.

Hvem er du?
Vi leder efter en kollega, der:
  • Har en relevant IT-Uddannelse.
  • Har solid erfaring med bred support på tværs af software, projekter og devices.
  • Det er en bonus, hvis du har kendskab til og har arbejdet med Miralix (telefonisystem), AD (on-premise), Android og iOS, Nilex(sagssystem), SBSYS (ESDH-system).
  • Vigtigst af alt er, at du har tålmodighed til at møde brugere, hvor de er.
  • Er løsningsorienteret selv når printeren nægter at samarbejde.
  • Er god til at kommunikere på skrift og tale.
  • Trives i et team, hvor man hjælper hinanden og har det sjovt undervejs.
  • Har kørekort til niveau B.

Det vi tilbyder
Et spændende job med masser af udviklingsmuligheder.
En arbejdsplads med god stemning og plads til både fordybelse og fælles grin.
Mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale.

Lyder det som noget for dig?
Så send os din ansøgning senest mandag den 20. oktober 2025. Vi holder samtaler onsdag den 22. og torsdag den 23. oktober. Stillingen besættes pr. 1. december 2025
Vi glæder os til at høre fra dig og måske byde dig velkommen i et stærkt IT-team, hvor ingen dage er ens.

Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst med aflønning efter kvalifikationer og principperne i ny løn. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt inkl. betalt frokostpause.

Arbejdssted:
Administrationscenter Slangerup, Kongensgade 18, 3550 Slangerup.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for IT og Stadsarkiv Jannik Meltz på telefon 40 88 38 69.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikssund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

IT og Stadsarkiv, Torvet, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/f5442bc3-3f30-4748-a155-47fcb0dcd923

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet