BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et stærkt og fagligt dygtigt lederteam, som arbejder med visionerne attraktiv arbejdsplads, høj faglighed og organisatorisk tryghed?
Du trives med at understøtte medarbejderne i at løse kerneopgaven. Du ser dig selv som en nærværende og synlig leder. Og så er du måske vores kommende kollega og leder til Lunden.
Hvem er vi
Handicap og Botilbud består af 5 bofællesskaber, 2 botilbud og et hjemmevejlederteam.
Du bliver en del af et lederteam med 4 afdelingsledere, 1 stedfortræder samt øverste leder. Sammen skal vi udvikle og etablere løsninger og tiltag, som kan fremme kerneopgaven i Handicap og Botilbud.
På Lunden er der ansat 16 pædagogiske medarbejdere, 1 social- og sundhedsassistent, 1 sygeplejerske samt 1 administrativ medarbejder.
Medarbejdere og ledelse i Handicap og Botilbud gennemgår i øjeblikket et neuropædagogisk kompetenceudviklingsforløb. Forløbet indeholder både undervisning og praksissupervision. Forløbet afsluttes ved udgangen af 2023. Den neuropædagogiske tilgang vil fortsat være i fokus efter endt forløb, hvor du skal være med til at fortsætte arbejdet med den neurofaglige implementering og kvalificering af faglig og systematisk dokumentation.
Dine hovedopgaver
For at lykkes med kerneopgaven skal du sikre at medarbejdernes faglighed fastholdes og udvikles, samt have fokus på et sundt og trygt arbejdsmiljø.
Helt konkret skal du
- stå for rekruttering og fastholdelse af medarbejdere på Lunden.
- sikre driften i den ramme, som gives af budget, regler og love.
- varetage den daglige og faglige drift på Lunden i samarbejde med 2 teamkoordinatorer.
- balancere opgaveløsningen med både pædagogisk og sundhedsfagligt fokus.
- sammen med resten af lederteamet og medarbejderne, fremme de mål og fokuspunkter der ligger på Lunden og i Handicap og Botilbud i øvrigt.
Din lederprofil
Vi ser at den kommende leder for Lunden
- har erfaring med ledelse og har mod på at stå i spidsen for forandringsprocesser.
- har en socialfaglig uddannelse, gerne med videreuddannelse indenfor organisation og ledelse, men ikke et krav.
- kan tage medansvar for drift- og budgetstyring.
- har en nysgerrig tilgang til faget ledelse, sundhed og pædagogik.
- kan kommunikere tydeligt og vise retning.
- har en anerkendende tilgang og tager udgangspunkt i medarbejdernes ressourcer.
- er struktureret og beslutningsdygtig.
- kan skabe rammerne for et godt arbejdsmiljø.
Vi tilbyder
- medarbejdere, som ønsker samarbejde og udvikling.
- et stærkt lederteam, som understøtter hinanden i hverdagen med sparring og erfaringsudveksling.
- ledersupervision.
- kurser og efteruddannelse.
- fleksibilitet i arbejdstiden.
- en ledergruppe der håndterer ledelsesopgaver for hinanden ved fravær.
Målgruppe
På Lunden bor 16 beboere der bor i hver deres lejlighed med adgang til fælles køkken og stue samt en dejlig have. Beboerne på Lunden har et udviklingshandicap og nogle har tillægsdiagnoser som fx epilepsi. Beboerne har brug for fuld eller delvis støtte til personlig pleje og aldersfordelingen er pt. 32-75 år.
Vi glæder os til at høre fra dig
Har stillingen vakt din interesse, så tøv ikke med at sende os din ansøgning.
Praktiske oplysninger
Løn og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst.
Forventet ansættelse pr. 1. januar 2024.
Ansøgningsfristen er den 1. november 2023.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 9.-10. november 2023.
Har du spørgsmål til stillingen eller vil du besøge Lunden, kan du kontakte Britta Grønberg på telefon 40 21 17 53.
Ansættelsesforhold
Fuldtid
Tiltrædelse
01. januar 2024
Kontakt
Britta Grønberg på telefon 40 21 17 53
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikssund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Botilbuddet Lunden, Frederiksborgvej, 3600 Frederikssund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5924114