ALSIDIG OG SPÆNDENDE STILLING INDEN FOR SALG, KUNDESERVICE

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til vores nye showroom i København, søger vi en fleksibel og stabil medarbejder med flair for salg og god kundeservice og administrativt overblik.

Ledige stillinger: 1 x 37 timer ugentligt

Om jobbet

Jobbet er en alsidig stilling med mange forskelligartede arbejdsopgaver bla. salg,  kundeservice, ordrehåndtering mm.. Med frihed under ansvar, iværksætterånd og vilje i et ungt start-up, står du for at skabe unikke kundeoplevelser i et behageligt og kreativt miljø. I showroomet vil du til dagligt assisterer vores kunder i at designe deres nye drømmesofa, løse kundehenvendelser på telefon, chat og mail, samt stå for ordrehåndtering med bla. indkøb og logistik.

Du vil i starten komme godt rundt i virksomheden og vil til dagligt arbejde i vores eksisterende showrooms i Frederikssund og Odense, hvor du vil modtage grundig oplæring, så du er klædt godt på til din stilling i vores nye Showroom i København som forventes åben i sensommeren 2024. Du vil også prøve krafter med bla. kørsel af varebil, lagerhåndtering og være behjælpelig med opbygningen af det nye showroom. 

Dine opgaver:

  • Direkte kundekontakt – at yde ekstraordinære kundeoplevelser til alle besøgende
  • Hjælpe kunder på telefon, mail eller chat med opfølgende spørgsmål eller placering af ordre, samt ordrebehandling og reklamationshåndtering
  • Sikre opnåelse af både dine egne og teamets salgsmål
  • Rengøring og vedligehold af showroomet 
  • Indkøb
  • Logistikplanlægning - turplanlægning af leverancer
  • Levering - kørsel med lastbil (B kørekort)

 

Dine kompetencer:

  • Du har iværksætterånd og en hands-on mentalitet og forstår at gå forrest i alle typer opgaver
  • Du har erfaring med salg og kundeservice
  • Du er ansvarsbevidst og god til at organisere
  • Du er moden og det ligger dig naturligt at tage ansvar
  • Du interesserer dig for møbler og indretning
  • Du elsker at være på, og møder altid kollegaer og kunder med et stort smil og engagement
  • Du er ikke bange for forandringer, og det falder dig naturligt at løse udfordringer
  • Du er fleksibel og ønsker at være en del af, og bidrage til, et godt team
  • Det er vigtigt, at du har mulighed for både at arbejde dag, aften og weekend
  • Du er initiativrig, tager ejerskab og arbejder struktureret
  • Du har en god evne til at planlægge, gennemføre og følge opgaver til dørs
  • Du taler og skriver engelsk flydende
  • Du er i god fysisk form og sætter pris på en alsidig hverdag
  • Du har kørekort (B) og egen bil
  • Vi er en E-commerce first virksomhed, så særlige IT-færdigheder kan være et stort plus

Sofanova som arbejdsplads

Vi brænder for sofaer med ultimativ komfort, lækre tekstiler og høj kvalitet. Sofanova er et ungt start-up hvor intet er som det plejer, da plejer endnu ikke er opfundet. Med en flad ledelsesstruktur under ansvar af den enkelte, har du mulighed for at sætte dit eget præg på virksomheden. Vi tror ikke på hierarki, og går op i at alle medarbejdere under ansvar har den rette bemyndigelse til at træffe beslutninger og tage initiativ.

Lyder jobbet som noget for dig? 

Send os din ansøgning samt CV til: job@sofanova.dk mrk. FULDTID FREDERIKSSUND

Opstart: Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist: Vi afholder samtaler løbende og anbefaler derfor, at du sender din ansøgning allerede i dag. Stillingen tages ned, så snart vi har modtaget nok ansøgninger, eller når den rette kandidat er fundet. Vi behandler naturligvis din ansøgning helt fortroligt. Vi glæder os til at høre fra dig!

Om Sofanova

Sofaen er hjemmets samlingspunkt, det er her vi slapper af og nyder samværd med hinanden. Ja, vi mener at det er hjemmets vigtigste møbel, og netop derfor har vi valgt at fokusere 100% på sofaen.

Vi er en “E-commerce first” virksomhed og 2020 blev året hvor vi for første gang, kunne byde kunder velkommen ind i vores online univers på Sofanova.dk. Her har vi sat os for at udvikle landets mest komfortable sofasortiment, med fokus på komfort og høj kvalitet.

2021 åbnede det første showroom i Frederikssund. Her har kunder mulighed for at opleve sofaen og få hjælp til de mange design selv mulighederne, så de i samråd med en Showroom Assistent kan vælge det helt rigtigte tekstil til deres nye drømmesofa. 

Klik ind og mød os på Sofanova.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikssund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sofanova ApS, Jernbanegade, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5969397

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet