Bliv indkøbskoordinator i en global markedsleder inden for pickup-udstyr

Profilbillede
dato

RealTruck Denmark, tidligere kendt som Mountain Top, er global markedsleder inden for udvikling og produktion af udstyr og tilbehør til pickup-biler. Vi er stolte af vores engagement i innovation og kvalitet, som har været drivkraften bag vores vækst i de seneste år.

Med base i Frederikssund, hvor vi har over 140 dedikerede medarbejdere, producerer vi ordrebaserede løsninger af høj kvalitet. Vi arbejder tæt sammen med nogle af verdens største bilproducenter som Ford, Toyota, Hyundai og Nissan. Vores fokus på kvalitet, levering til tiden og procesoptimering er grundlæggende for vores succes, og vi arbejder efter LEAN-principperne for at sikre effektivitet og løbende forbedringer.

Hvis du vil være en del af et dynamisk team i en international virksomhed, der prioriterer innovation og kvalitet, så er RealTruck det rette sted for dig!

I tæt samarbejde med kollegaer fra forskellige afdelinger, primært PMO og R&D, bliver dit primære ansvar at tilsikre at nye råvarer fra eksisterende eller nye leverandører i ind- og udland, leveres til tiden og i henhold til den specifikke plan for de enkelte projekter.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Source nye leverandører til både nuværende varer og nye varer
  • Deltage i projekternes planlægnings- og opfølgningsmøder
  • Bestille værktøjer, prøver, nye varer til projekterne, herunder opfølgning og tæt dialog med leverandører
  • Vedligeholdelse af stamdata i vores ERP-system C5
  • Behandle data og lave analyser til projekter, samt at planlægge og lave optimeringstiltag
  • Administrative opgaver
  • Fakturaer kontrol og godkendelse
  • Supply Chain optimering

Hvem er du?

Vi forventer at du har nogle års erfaring indenfor projektindkøb, eller som Indkøber, Indkøbskoordinator, eller lignende i en produktionsvirksomhed. Det er vigtigt, at du er selvstændig, struktureret og at du nyder problemløsning.

Har du erfaring fra autobranchen og kendskab til IATF16949 (FOT, PPAP, 0-serie, mm.) er det et plus, men ikke et krav. Erfaring med ISO9001 og ISO14001 er en fordel. Desuden forestiller vi os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.

Du trives med at løse mange forskellige arbejdsopgaver sideløbende, og det falder dig naturligt at se muligheder for optimering af dine arbejdsgange. I Procurement har vi en bred kontaktflade, internt såvel som eksternt. Derfor er det vigtigt, at du er serviceorienteret og har gode kommunikationsevner. Du er ligeledes god til at opdyrke relationer.

Derudover forventer vi, at du er:

  • Rutineret IT-bruger med erfaring i ERP-systemer, gerne MS C5, samt MS Office pakken
  • Flydende i skrift og tale både på dansk og engelsk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikssund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

RealTruck Denmark ApS, Pedersholmparken, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131948

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet