BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har en ledig stilling i Frederikssund kommunes Callcenter for dig, der gerne vil være med til at gøre en forskel i formidlingen til vores borgere.
Callcenteret har den indledende dialog med kommunens borgere, og foretager både straksafklaring samt omstilling til medarbejdere på tværs af alle afdelinger og faggrupper. Callcenterets funktion er at hjælpe vores borgere med at få svar på deres spørgsmål, hvilket kræver hurtig afklaring via spørgeteknik, forståelse for borgeres krav og forventninger, dygtig formidling og sidst - men ikke mindst - omstillingsparathed fra det ene kald til det andet.
Frederikssund kommune indgår herudover også i Den Digitale Hotline, som er en telefontjeneste på tværs af adskillige af landets kommuner. Når man betjener Den Digitale Hotline, indgår man i besvarelser via guidelines i et digitalt system.
Du vil i Callcenteret møde 4 andre kolleger, hvor visionen er ”Danmarks bedste Callcenter”. Du skal derfor forvente en omfattende faglig sparring med ugentligt teammøde, og vil indgå i løbende udvikling af de mange fagområder, du skal have kendskab til, også i fællesskab med vores mange kolleger i hele kommunen. Som Callcenter-medarbejder arbejder man på tværs af mange digitale systemer, hvor der vil være løbende oplæring. Der er samtidig en del mindre administrative opgaver, som laves i tiden uden for telefonbetjeningen.
Medarbejderne i Callcenteret udtaler selv, at vi er et arbejdsfællesskab der løfter i flok, hvor der er plads til forskellighed på både personlighed og kompetencer, og hvor humor bærer de hårde og travle dage igennem.
Vi forventer en nysgerrighed på udvikling af både faglighed og metoder, og at vi i arbejdsfællesskabet skal kunne sige vores mening, blive hørt både i teamet og hos vores leder. Alle skal evne at lytte og indgå i samarbejde, både internt, eksternt og med vores borgere med en anerkendende tilgang. Vi forpligter os til at være ”team-players”, der står sammen om opgaverne og finder findes løsninger
Callcenteret har åbent mandag, onsdag og torsdag kl. 9.00-14.00 og fredag kl 9.00-12.00.
Den Digitale hotline betjenes inden for tidsrummet kl. 8.00-20.00 – i hverdage samt om søndagen mellem 16.00-20.00 i
2-4 timers vagter.
Du skal derfor være indstillet på en fleksibel tilrettelæggelse af dine arbejdstider. Der udarbejdes vagtplan, ligesom der efter aftale kan arbejdes hjemmefra, når man betjener Den Digitale Hotline i ydertimerne.
Din faglige profil
Vi ser gerne, at du er uddannet kontorassistent eller har erfaring fra lignende stillinger. Ansøgere med kendskab til den kommunale verden – herunder til selvbetjeningsløsninger - vil blive foretrukket.
Du skal samtidig have digital forståelse, herunder gennem formidling, da en stor del af vores opgave består i at guide borgere i digitale selvbetjeningsløsninger.
Herudover forventer vi en naturlig nysgerrighed på nye fagområder, og at du selvstændigt er i stand til at sætte dig ind i nye emner, ligesom vi lægger stor vægt på at alle prioriterer et positivt arbejdsmiljø med en ordentlig tone og forståelse for hinanden.
Du vil hos os opleve nærværende kolleger, der bakker op om hinanden både med humor, omsorg og forståelse. Samtidig er der plads til personlig udvikling, herunder også på administrative opgaver. Der er teamkoordinator tilknyttet teamet på tværs med Borgerservice.
Yderligere oplysninger
kan fås ved henvendelse til Callcenterets medarbejdere på telefon 47 35 10 00 eller ved kontakt til teamkoordinator Natascha Brodersen eller afd.leder Heidi Andersen på samme nummer.
Stillingen er på mellem 28-34 timer, hvilket kan aftales efter dit ønske.
Arbejdstiden tilrettelægges fast, men med fleksibel aftale indgået med HK i forhold til den Digitale hotline.
Løn
Ansættelse sker efter gældende overenskomst med principperne efter Ny Løn.
Ansøgningsfrist
Mandag den 15. februar 2024 kl. 12.00.
Vi afvikler løbende samtaler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikssund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (28-34 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Borgerservice, Torvet, 3600 Frederikssund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965826