Sagsbehandlere med en skattefaglig baggrund

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre, at Skatteministeriet overfor omverdenen fremstår pålidelig og med en høj grad af integritet? Så er du måske en af vores nye kolleger.

Du vil blive en del af et dygtigt og engageret hold, der sikrer korrekte skattebetalinger og har ansvaret for at samarbejde på tværs af Skatteministeriet for at sikre medarbejdernes regelefterlevelse. 

Vores kerneopgave er primært sagsbehandling af medarbejdernes skatteforhold og adfærd i de systemer, som de har adgang til. Vi løser også mange andre opgaver, som fx vedligeholder og udvikler vores processer, logundersøgelser og intern kommunikation. Vi deltager også i tværgående projekter og arbejdsgrupper, som du kan blive involveret i, hvis du har lyst.

Vi leder efter nye kolleger, som har brænder for at arbejde med sagsbehandling. Vi lægger meget vægt på, at du har en skattefaglig baggrund, eller måske er på vej som professionsbachelor indenfor skat. Vores sagstyper spænder bredt fra lønmodtagerforhold, aktiesager, selvstændige erhvervsdrivende, hovedaktionærforhold mv.

Medarbejderkontrolopgaven er en særlig opgave, som stiller krav til, at du trives ved at arbejde med en høj grad af fortrolighed og kompleksitet i hverdagen.  

Søg stillingen, hvis du: 

  • er sagsbehandler med en skattefaglig baggrund
  • kommunikerer ubesværet og præcist i både skrift og tale, kan formidle faglige problemstillinger samt udfordre vanetænkning
  • er systematisk og vedholdende og er hurtig til at sætte dig ind i komplekse problemstillinger og samtidig dygtig til at prioriterer, hvornår en sag er tilstrækkeligt belyst
  • er selvstændig og videbegærlig 
  • er god til at samarbejde og formår at skabe relationer på forskellige niveauer og på tværs af en stor og kompleks organisation 
Du bliver en del af et erfarent hold
Enheden er p.t. 12 medarbejdere med forskellige uddannelses- og erfaringsmæssig baggrund.  

Vores tilgang til arbejdet er præget af en god samarbejdskultur, eftersom koordinering og videndeling er vigtigt for, at vi kommer godt i mål med vores opgaver. 

Vi kan desuden tilbyde et sjovt og uformelt arbejdsfællesskab, hvor vi respekterer og sætter hinandens forskelligheder i spil. Vi lægger vægt på, at det skal være meningsfuldt, udviklende og sjovt at gå på arbejde.  

Derudover tilbyder vi gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.  

Vi lægger vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår. Rammerne aftaler vi, så de passer til dig, dine nye kolleger og den samlede opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår   
Send din ansøgning, cv og dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale senest 27. november 2023 via linket ”Søg stillingen”. Vi afholder samtaler i uge 48 og 49. 

Tiltrædelse snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Catarina Hietala på telefon 72 38 89 44.   

Der vil indgå en faglig case og evt. en personanalyse i rekrutteringsprocessen. 

Der vil forud for ansættelse blive indhentet referencer og straffeattest.  

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. 

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. 

Arbejdsstedet er Skattecenter Frederikssund, Kilde Allé 16, 3600 Frederikssund.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikssund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederikssund, Kilde Alle, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937518

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet