BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en faglig dygtig, proaktiv og struktureret skolesekretær til Specialskolen Kærholm afdeling Kæret. Er du serviceminded og kan du bevare overblikket i en spændende hverdag med mange forskellige opgaver, så er dette måske noget for dig.
Afdeling Kæret er en af Kærholms to afdelinger. Afdeling Kæret er et helhedstilbud, der henvender sig til elever med generelle indlæringsvanskeligheder. Eleverne på afdeling Kæret har diagnoser, problematikker og udfordringer af forskellige karakter.
På Kæret arbejder lærere, pædagoger og medhjælpere tæt sammen i teams omkring en børnegruppe. Der er et tæt samarbejde med psykologer, ergoterapeut, tale-hørelærer. Du vil referere til den administrative leder og indgå i et fællesskab med sekretæren på afdeling Kølholm. I hverdagen vil du have et tæt samarbejde med Kærets to pædagogiske ledere samt skolens medarbejdere og forældre. En del af eleverne på skolen er visiteret fra andre kommuner og der vil derfor også være særlige administrative opgaver i forhold til de samarbejdsrelationer.
Vi tilbyder
- Et arbejdsfællesskab præget af humor, sammenhold og gode kollegaer
- En selvstændig og ansvarsfuld stilling i tæt samarbejde med skolens ledelse og sekretær på afdeling Kølholm.
- Frihed under ansvar og mulighed for selv at præge sit job
De overordnede opgaver er
- Servicering af skolens brugere og eksterne samarbejdspartnere
- Personaleadministration
- Elevadministration
- Bogføring, budget og regnskab
- Elevtransport, kontakt til busselskab
- Arkivering/journalisering
- Ad hoc sekretæropgaver
Vi har brug for en sekretær der
- Er positiv, proaktiv, serviceminded, ansvarlig og udadvendt
- Fleksibel, initiativrig og indstillet på stor variation i arbejdsopgaver
- Har kendskab til løn og personaleadministration
- Talstærk og god til at arbejde i regneark
- Kan indgå i skolens samlede administrative opgaveløsning
Vi forventer, at du
- Har relevant uddannelse og gerne erfaring med nedenstående systemer evt. fra anden specialskole
- Er serviceminded og har et godt humør
- Er god til at samarbejde og kommunikere
- Tager ansvar for dine opgaver, er selvstændig, fleksibel og initiativrig
Vi bruger følgende it-systemer
- Tabulex/TEA/TRIO
- Aula
- KMD rollebaseret indgang
- SBSYS
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 35 timer om ugen.
Ansættelse efter overenskomsten for kontorpersonale mellem HK/kommunal og KL
Tiltrædelse: 1. juni 2024.
Ansøgningsfrist
21. april 2024.
Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 24. april 2024.
For yderligere oplysninger kontaktes
- Administrativ leder Tina Hedensted, telefon 92 43 55 44 eller
- Sekretær på Kølholm Berit Hansen, telefon 47 35 12 30
Besøg vores hjemmeside: Kærholm (aula.dk)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikssund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (35-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Kærholm - afd. Kæret, Åbjergvej, 3600 Frederikssund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024484