Socialydelsen søger vikar til talhåndtering og borgerkontakt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du på den ene side at arbejde med tal og anvende IT-systemer, og på den anden side at yde positiv service over for vores borgere primært på ydelser har vi en tidsbegrænset vikarstilling fra hurtigst muligt og frem til 31. januar 2025 i det team i Ydelsen der hedder Socialydelsen.

Teamet Socialydelsen, som primært har med opgaver inden for Lov om aktiv socialpolitik §§ 81 – 85 samt ydelser efter pensionslovgivningen at gøre, mangler en kollega. Vores tidligere kollega er jobrokeret til andre interne opgaver, og der kan derfor være tale om enten en forlængelse eller fastansættelse på sigt.

Det samlede ydelsesteam består af 18 medarbejdere som til sammen har til opgave at sørge for, at vores borgere får generel rådgivning og vejledning inden for det sociale område. Derudover bevilger og udbetaler Ydelsen kontanthjælp, pensionstillæg, enkeltydelser, sygedagpenge og andre særydelser.

Du vil i Socialydelsen indgå i et team af samlet 4 kolleger. Vi lægger stor vægt på det fælles arbejdsmiljø og forventer fleksibilitet og selvstændig opgavevaretagelse. Dine kolleger har i dagligdagen en tæt både faglig dialog, men drager også god omsorg for hinanden i en meget travl hverdag.

Opgaverne vedrører primært håndtering af ansøgninger inden for ovennævnte bestemmelser, og du skal derfor være i stand til at træffe selvstændige beslutninger ud fra en tilrettelagt arbejdsgang. Opgaven indebærer beregninger og håndtering af fakturaer, og talhåndtering skal derfor falde dig nemt.

Vi har ikke en forventning om at du har de konkrete kvalifikationer inden for teamets opgaveløsning, men det vil være en fordel. Du skal forvente, at der er en del telefonkontakt med borgere, der kan være både enormt positive over kontakten til kommunen, men til tider også med frustration, ligesom vi ofte er en del af en løsning i forbindelse med kriseramte tider i livet.

Du skal have flair for IT og gerne have kendskab til Kommunernes ydelsessystem samt Kommunernes pensionssystem.

Vi tilbyder til gengæld en fleksibel hverdag, hvor du har mulighed for op til 2 hjemmearbejdsdage om ugen, hvis det er foreneligt med møder og lignende. Der er teamkoordinator tilknyttet Ydelsen, som tager hånd om den daglige drift samt arbejdsgange.

Lønnen fastsættes principperne i Ny Løn, med udgangspunkt i dine kvalifikationer.

Flere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen kan du ringe til Silvia, Catrine eller Cecilie fra teamet på telefon 47 35 10 00.

Frist
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 26. juni 2024 og forventer at holde ansættelsessamtaler fredag den 28. juni 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederikssund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Borgerservice, Torvet, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6066623

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet