BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en passion for fast ejendom og lyst til at bidrage til Frederikssund Kommunes vækst?
Hvis du trives med varierende arbejdsopgaver og et højt samarbejdsniveau, så er denne stilling måske noget for dig!
Vi søger en engageret jurist, ejendomsadministrator, ejendomsmægler eller advokatsekretær til vores team for Politisk Betjening og Jura inden for det tekniske område. En af vores værdsatte kolleger er på barsel, og vi har derfor en spændende vikariatstilling til besættelse snarest muligt. Stillingen løber foreløbigt frem til 30. november 2024 med mulighed for forlængelse.
Dine primære opgaver vil omfatte
- Forvaltning af kommunens ejendomsportefølje, hvor kommunen er grundejer, herunder håndtering af henvendelser til grundejer om brugen af kommunens arealer, lejeaftaler, brugsretsaftaler m.v.
- Udarbejdelse af notater og politiske indstillinger til Økonomiudvalget og Byrådet.
- Sikring af kommunens forpligtelser og interesser som grundejer.
- Bistand til vores jurist med køb og salg af fast ejendom m.m.
Om dig
Vi søger en kandidat, der helst har en baggrund som jurist, ejendomsadministrator, ejendomsmægler eller advokatsekretær. Kendskab til grundejeropgaver og handel med fast ejendom er en fordel. Alternativt kan andre relevante uddannelser og erfaringer også komme i betragtning, hvis du har mod på at arbejde med fast ejendom.
Vi lægger særlig vægt på, at du
- Har viden om fast ejendom.
- Er positiv i dialogen med borgere og samarbejdspartnere.
- Er udadvendt og opsøgende i din opgaveløsning.
- Er løsningsorienteret og god til at se muligheder og potentialer.
- Er god til at samarbejde og serviceorienteret i din tilgang.
- Finder løsninger i samarbejde med kolleger og har lyst til faglige fællesskaber.
- Kan anvende jura i en praktisk kontekst.
- Ønsker at være en del af et ambitiøst og humoristisk team.
Erfaring med offentlig administration, særligt inden for det tekniske område, er en fordel. Du skal kunne arbejde selvstændigt, samarbejde om komplekse problemstillinger og formulere dig klart og præcist både skriftligt og mundtligt.
Vi tilbyder
- Du vil indgå i et tæt samarbejde med den ene af vores dygtige jurister, og øvrige medarbejdere på det tekniske område.
- Du bliver en del af et engageret og kompetent tværgående team inden for Politisk Betjening og Jura.
- Du får en spændende og varieret arbejdsdag med fleksible rammer, hvor arbejdsformen er præget af uddelegering af ansvar til teamet og den enkelte medarbejder.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker i henhold til overenskomst, med mulighed for at forhandle tillæg baseret på dine kvalifikationer. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, inklusiv mulighed for hjemmearbejde. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.
Arbejdsstedet er: Administrationscentret i Slangerup, Kongensgade 18, 3550 Slangerup.
Tiltrædelse
Snarest muligt.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Heidi Normann Jakobsen på telefon 29 29 31 75 eller jurist Kira Niro på telefon 21 39 38 82.
Ansøgningsfrist
20. august 2024, men vi indkalder løbende til samtale. Indkaldelse vil ske telefonisk.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og lære dig at kende!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederikssund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Frederikssund Kommune, Torvet, 3600 Frederikssund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091527